۱۶ آذر را سراسر سبز میکنیم

منتشرشده: 30 نوامبر 2010 در Uncategorized

۱۶ آذر را سراسر سبز میکنیم

من عکس موسوي را در ماه نمي بينم
او را نمي پرستم
جاي پايش را نمي بوسم
برايش افسانه سرایي نمي کنم
غلام حلقه بگوشش نمي شوم
بدون منطق و سوال گفته هايش را نمي پذيرم
براي اثبات حقانيتش آيه و حديث نازل نمي کنم
چشمم را به روي اشتباهاتش نمي بندم
اسير تفکراتش نمي شوم
خودم را درونش ذوب نمي کنم
براي به قدرت نشاندنش وحفظ مقامش جنايت نمي کنم، کورکورانه از او اطاعت نمي کنم
براي خشنودي اش چاپلوسي نمي کنم
از او بت نمي سازم….
امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
تا زماني که به آرمان هايم
يعني آزادي
حق تعيين سرنوشت
حفظ کرامت انساني
حقوق بشر
احترام به عقايد مخالف
و قبول تکثر در جامعه
پايبند باشد
پشتــــــــــــــــــــــــــش را خالي نمي کنم.
مهندس مـــــــــــــــــــوســــــــــــــــــــوي
تا به امروز بر سر اين آرمان ها شجاعانه ايستاده
وهمه فشارها و سختي ها را به جان خريده است
و اين دليلي است
تا ثابت کند
که چرابايد پشت اين شيـــــــــــــــر مرد محکم بايستيم.

حمايت از موسوي
حمايت از آرمانهایي است که کشورمان ايران
سالهاست انتظارش را مي کشد.
موسوي
نمونه آرمان مرد ايرانيست
کاش قــــدرش را بدانيم
و بعدها حسرت نخوريم
و
شرمنده فرزندانمان نباشيم.
بيايد صدايش را به گوش تمام ملت برسانيم
وظيفه من وتوست که نداي جنبش سبز باشيم
از موسوي انتقاد کن
اما اورا تنها نگذار!!!

پاسخی بگذارید

