بایگانیِ مارس, 2011

به لینکی در سایت الف بر خوردم که به نقل قول از ایرنا ، از برنامه پارازیت و کامبیز حسینی یک سوتی بزرگ گرفته بود . اولا که نگارنده نمی دانسته که پارازیت جمعه ها پخش میشه و اینکه دوشنبه ها تکرار دوم و یا سوم اون هست و مساله بعدی اینکه نویسنده مطلب ادعا کرده پارازیت تصویر » شهلا جاهد » رو جز تصاویر کشته شدگان اعتراضات خیابانی جنبش سبز جا زده و به این ترتیب گاف بزرگی از کامبیز حسینی گرفته ، در صورتی که باید به این آدم کند ذهن یاد داد که قسمتی از برنامه پارازیت گذشته به اتفاقات و جنایات رژیم ایران در سال ۸۹ اختصاص داشت ، که اتفاقا اعدام شهلا جاهد هم یکی از این آدم کشی ها بود .

بعد از تلاشهای فراوان در رساندن تسلیحات نظامی به سوریه و لبنان و کشف محموله های سلاح در آفریقا و حتی در کشورهایی چون ترکیه و مالزی امروز نیز ۲ قایق ایرانی که حامل سلاح بودند در سواحل شمال شرقی قطر توسط نیروهای مرزی قطر متوقف شد که بعد از بازرسی مشخص شد مقصد آنها کشور بحرین بوده است . به این ترتیب با در نظر گرفتن محدوده فعالیت سپاه پاسداران در قاچاق اسلحه و مواد مخدر که از آسیای جنوب شرقی تا استرالیا و از افغانستان تا قلب اروپا را در بر می گیرد تنها جایی از کره زمین که از دست مافیای سپاه در امان مانده در حال حاضر جنگلهای آمازون می باشد ، که نیروهای مخلص و گمنام امام زمان در صدد هستند راهی برای نفوذ به این مناطق بکر پیدا کنند .

رحیم رستمی ۱۹ ساله پناهجوی کرد ایرانی که ۲۱ بهمن ماه به دلیل دریافت جواب رد از اداره مهاجرت نروژ توسط پلیس این کشور به ایران بازگردانده شده بود، اکنون در زندان اوین تحت بازجویی قرار گرفته و خطر جدی او را تهدید میکند . قابل ذکر است که مقامات زندان اوین از آزادی رحیم به قید وثیقه خودداری کرده اند .

نه با هیچ عقل سلیمی و نه با هیچ معیار پذیرشی هم خوانی ندارد . چیزی که در یک نگاه میتوان در مورد پیام نوروزی احمدی نژاد گفت بازی با ارقام خیالی و توهماتی که تنها رنگ و بوی عوام فریبی دارد . مشکل بیکاری و مسکن دو پارامتری که بخش عمده ای از خواسته های مردم ایران را به خود اختصاص داده است .در حالی که جامه ما با روند روز افزون بیکاری ، تعطیلی کارخانجات و بنگاههای اقتصادی و همچنین خیل عظیمی از کارگران و کارکنانی رو به روست که ماهها حقوق عقاب افتاده خود را دریافت نکرده اند ، امروز رییس جمهور جعلی رژیم خبراز ایجاد یک میلیون و ششصد هزار شغل در سال ۸۹ را می دهد . وی همچنین خبر از ریشه کن شدن مشکل مسکن در آینده ای نزدیک داده است . » مسکن » ، موضوعی که دیگر برای جوانان و مردم ما به شکل یک آرزوی دست نیافتنی در آمده است . مشکلی که با وعده های فراوان و از طریق طرحهای شکست خورده ای مانند » مسکن مهر و ایجاد تعاونی های مسکن پوشالی » سالها مردم را به امید حل این معضل با خود همراه کردند و دست آخر به شکل گیری تعداد زیادی تعاونی های مسکن بدهکار به بانکها و خیل کثیری از پروژه های نا تمام ختم شد . به هر حال آنچه مشهود است این است ، با روندی که دولت امام زمانی احمدی نژاد پیش گرفته ، سال ۹۰ را می توان سالی سخت و پر تنش و پر از فراز و نشیب های اقتصادی و اوج گیری سیر سعودی تورم و بیکاری پیش بینی کرد ، که البته امید میرود با شکل گیری این نتایج مشهود ،منجر به اعتراض عمومی که این بارهمه اقشار جامه را در بر می گیرد باشیم .

بنده هم قبل از اینکه شروع به نگاشت این مطالب کنم ،به مادران شهدای جنبش سبز درود می فرستم که یاد و خاطره فرزندانتان همیشه در ذهن بیدار این مردم و ادامه دهندگان خط جنبش زنده خواهد ماند. انها کاری کردند کارستان و برای همیشه نمادی هستند از سبز های واقعی ،در جوابیه اینجانب به مطلب امروز ( ۱۸ اسفند ) سایت الف ،باید عارض باشم که جناب محمدی اگر شما امروز چشمتان به جمال چماق داران ولایت و اراذل و اوباش بسیجی روشن شده باید بگویم این قشون کشیها نزدیک به دو سال است که ادامه دارد ، این عده از زنانی که شما آنها را فریب خورده می دانید آنچنان پای اهداف و آرمانهای خود ایستاده اند که هیچکدام از این چکمه داران قادر به عقب راندانشان نیستند ، زنانی که مرد تر از هر مردی همیشه در صف اول حق جویی و حق طلبی ایستاده اند . ضمنا این لشگرکشی ها که شما ان را تبلیغ مجانی برای ضد انقلاب می دانید ، هر روزش میلیاردها تومان برای اقتدار گرایان حاکم آب می خورد ، که اگر این پولها در این راه مصرف نشود خیل عظیمی از این مزدوران تن به نگه داشتن نخ طناب باد بادک نظام شما نخواهند داد . شما نگران صرف انرژی زیاد برای مقابله با فراخوان ضد انقلاب هستید و اینکه نوشتید با خودنمایی ها ضد انقلاب را بزرگ جلوه می دهید ، باید بگویم حیف شد در خرداد ۸۸ در میدان آزادی و ان اطراف حضور نداشتید که اگر بودید بزرگی و عظمت جنبش سبز را هرگز تا آخر عمر فراموش نمیکردید ، در ضمن نه بنده و نه شاید خیلی ها معنی این جمله شما را نمیفهمند » استفاده از نیروهای ضد شورش باید به گونه ای باشد که مردم به آنها اعتماد کرده و به آنها به چشم برادران خود ، نه نیروهای برخورد گر که صرفآ قصد برخورد با آشوبگران را دارند نگاه کنند » جناب محمدی شما تقصیر ندارید و این را درک نمی کنید و شاید نمی خواهید که درک کنید ، در اوضاع کنونی نظام مقدس شما با حضور این شعبان بی مخها پا برجاست . مردم چگونه می توانند به افرادی که فقط به قصد لت و پار کردن و سلاخی به خیابانها آورده شده اند اعتماد کنند .اصلآ شما با چه رویی صحبت از اعتماد می کنید ، در مملکتی که اصل و اساس حکومتش بر پایه دروغ و عوام فریبی بنیان گذاشته شده است . گرچه شما هم مانند بسیاری از روزنامه نگاران ذوب شده در ولایت موضوع را وارونه جلوه می دهید ، آقای حمید محمدی آنهایی که خودشان را در بین مردم و انبوه جمعیت معترض جا می زنند اوباش بسیجی و همان لباس شخصی های مزدور هستند ، نه به تعبیر شما جمعیت اندک ضد انقلاب در بین مردم ، حال که به تعبیر خودت از بیرون گود اظهار نظر می کنی بدان که در داخل گود جنبشی است که هیچ زمان دست از هدف و آرمان خود بر نخواهد داشت و نمی گذارد چه با لشگر کشی و کشته سازی و چه با مردم فریبی و سیاه نمایی خواسته اصلی جنبش سبز که رسیدن به آزادی مطلق و بر چیدن پایه های نظام استبدادی ولایت فقیه است کمرنگ شود .
لینک مربوط به این مطلب در سایت الف
http://alef.ir/1388/content/view/97851/

بعد از آنکه سایت ویکی لیکس مدتی قبل خبر دست داشتن سپاه پاسداران در در قاچاق مواد مخدر را منتشر کرد .بعضی از سران رژیم انتشار این خبر را توطئه امریکا و اسرائیل دانستند که عوامل بیگانه قصد مخدوش کردن این نیروی مخلص را در برابر اذهان عمومی دارند .ولی همین مقامات فکر نمی کردند به زودی از فعالیت گسترده سپاه در قاچاق مواد مخدر پرده برداشته خواهد شد . با کشف ۲۹ تن تریاک در هواپیمایی به دلایلی مجبور به فرود در تهران شد و از همه مهم تر ناهماهنگی مقامات سیاسی و امنیتی با رییس پلیس فرودگاهها خیلی سریع این موضوع در رسانه ها انعکاس پیدا کرد .در این میان اظهار نظر مقامات دولتی و سیاسی در مواجهه با این کشفیات در نوع خود قابل توجه بود ، حرفهای ضد و نقیض که تنها مساله را به سمت و سویی پیش برد که نه تنها برای مردم داخل کشور که حتی برای جوامع بین المللی آشکار شد ، که باند مافیایی سپاه پاسداران چگونه و در چه ابعادی در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کند . تشکیلات گسترده ای که در ان نام افرادی مانند : رحیم صفوی ، حسن یکتا ، محمد باقر خرازی ، محمد جواد لاریجانی ، محسن رفیقدوست ، حسین صفار هرندی ، به چشم می خورد . در گزارشی که در همین رابطه خبرنگاران سبز منتشر منتشر کردند ، حکایت از ان دارد مافیای سپاه در جهت این فعالیت ۹۰ درصد از تریاک مزارع طالبان را خریداری می کرده است . و حتی معاملات را از طریق حسابی که از سال ۲۰۰۸ در هنگ کنگ توسط افراد مذکور باز شده بود ، انجام می دادند . انتقال این محموله ها با دو هواپیمایی که از طرف سپاه برای همین منظور اجاره شده بود به شرق اروپا و کشورهایی چون ،رومانی ،آلبانی ، و بلغارستان انجام می گرفت و در آنجا با دادن رشوه های کلان به بازرسان و مسولین گمرکی این کشورها ، از طریق کامیون هایی به کشورهای اروپایی جا به جا می شده است . فردی که این محموله ۲۹ تنی را لو داده بود ( که منجر به فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه تهران شد ) علت پرده برداشتن از این فعالیت گسترده مافیایی سپاه را اختلافات مالی که در ارتباط با این شبکه داشته اعلام کرد . با این اوصاف بیش از پیش می توان به ماهیت واقعی این تاجر بزرگ و باند افیون گر رژیم حاکم پی برد .




احمدی نژاد : این درست نیست که رهبر لیبی دست به سرکوب مردمش می زند .
دادستان تهران :حضور نیروهای خودسر با چوب و چماق در خیابان صحت ندارد چرا که دستگاه امنیتی هیچ مجوزی در این رابطه نداده است .
علی اکبر صالحی : موسوی و کروبی در خانه شان مشغول زندگی معمولی هستند.
حیدر مصلحی : شرایط کشور حالت عادی دارد ،البته اتفاقی می افتد ممکن است کسانی تصادف کنند یا معتادی در جایی جان بدهد .
محسنی اژه ای: امریکاو اسرائیل سعی می کنند از کوچکترین کارها فیلم تهیه کنند و بگویند : در ایران تظاهرات شده است .
رجا نیوز (۱۰ اسفند ):در خیابان هایی که محل قرار آشوب طلبان معرفی شده مردم مانند روزهای گذشته مشغول خرید نوروزی و انجام دیگر کارهای خود هستند .
بروجردی : موسوی و کروبی در حبس نیستند و حتی دارای اسکورت هستند .
احمدی مقدم : در روز ۱ اسفند رویدادی در ایران اتفاق نیوفتاده و تضاهراتی هم نبوده است .
شریعتمداری : ژاله عامل نفوذی ما بود
کیهان : حضور ۵۰ میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن .