جانشینان خدا بر روی زمین!

منتشرشده: 11 دسامبر 2010 در Uncategorized
اخیرا آخوند جنتی دبیر شورای نگهبان اظهار نظر نموده اند که ردّ ولایت فقیه انکار خداوند است. گویا تازه به دوره قاجار برگشته ایم که شاهان خود را سایه خدا میدانستند. آخوند جنتی و سایر ملاها از شدت پیری به راستی خرف شده اند. این فسیلهای زنده گویا هنوز در عصر حجر زندگی میکنند. مردم ما در حال رها شدن از دین و مذهب هستند و اینها نسخه های مربوط به عهد جاهلیت مینویسند.
این رژیم ننگین دیکتاتوری با سواستفاده از اعتقادات دینی مردم بر سر کار آمد و گویا تصمیم ندارند اعتقادات مردم را به حال خود رها کنند. باید به این ملایان خرف حالی کرد که اکنون ملت ایران بیدار است و گول عوام فریبی‌های شما را نخواهند خورد. همین جناب جنتی که خود یکی‌ از عوامل اصلی‌ سرکوب مردم به شمار می‌‌آید در جایی‌ دیگر می‌گوید اگر تدابیر رهبری نبود جلوی فتنه گرفته نمی‌شد. باید از وی پرسید چگونه توانستید به خیال خودتان به این موفقیت برسید؟ بر همگان روشن است که با همین تدبیر رهبری بود که در خیابانها کشت و کشتار به راه انداختید. با همان تدابیر رهبری بود که دستگیری گسترده مردم، دانشجویان و فعالان سیاسی رقم خورد.
تاریخ نشان داده است که هیچ حکومتی با ظلم و استبداد پایدار نخواهد ماند. امروز بینش سیاسی مردم به حدی رسیده است که به راحتی اجازه نخواهند داد عقاید مذهبی آنها مورد سو استفاده مجدد قرار گیرد. مسالهٔ ولایت فقیه نیز تاریخ مصرفش گذشته است، مردم ایران یک بار از این سوراخ گزیده شدند و اشتباه خود را تکرار نخواهند کرد. امروزه دیگر نمیتوان با دروغ بر ملتی که با تمام وجود آزادی و دموکراسی را فریاد می‌‌زند مسلط شد.

بیان دیدگاه